Ikeaaa in My heart!<3

Idag har jag haft en grym dag på Ikea efter skolan Hihih vi fick sluta tidigare, var där med Hanna och Bella! Och Patrik Carl Lukas och Filip var där vid Outlet typ så vi va på Ikea lite med dom också!:3 Vi typ flummade runt där och kollade på massa grejer för vi håller på med någon grej i skolan där man ska inreda en lägenhet :)
Haha men vi åt såklart där, och alla tre åt köttbullar med potatismos hihi det man alltid äter på Ikea! :D
Men annars har väl dagen varit ganska okej, eller ah som vanligt.
Åh juste imorgon har jag prov i So-.- och kan typ ingenting!!
Och mamma kommer hem imorgon, hon har vart i Grekland, oså ska jag va med älskling!
Nu ska jag iaf sova hihi.
Gonatt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0