Med älskling! Inte orkat skriva..

Heej, jag har inte orkat skriva nåt på ett tag nu haha:)
Men förra veckan gjorde jag väl ingenting speciellt, sov hos Patrik på fredagen och sen så hade Fanny fest i lördags så då var flera från skolan där och så sov vi där och det var kul! Sen på söndagen så kom Johanna och Kattis förbi så jag cyklade med dom till brunna för Johanna skulle åka hem men så skulle jag och kattis åka till centrum och käka, men vi åkte typ vilse i brunna hahaha, fast tillslut kom vi till centrum, men det var kul iaf :)) och kul att träffa Johanna, det blir ju inte så ofta eftersom hon går på gymnasium i falun :/
I tisdags så va jag med älskling, för vi hade 9 månader då! hihi bästa, jag älskar dig:*<3

Men..ah har varit i skolan idag och vi fick tacoos, fett gott :') 
Och vi hade slöjd imorse hahah så skulle jag och bella sy med symaskin, men det gick åt hekvete för att symaskinen typ funkade inte..hahaha :D
Igår och i förrgår var jag med Linnea och vi typ gjorde inte så mycket förutom att snacka :)
 
Ahmen jag vet inte vad jag ska skriva haha, vi ska typ gå till konsum eller något och handla snart tror jag och köpa något gott hihihihih :3
 
Skriver kanske imorgon vi får seeee, men pusshej!
gammal bild från förra sommaren!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0