Helgen&veckan!

Orkar inte blogga, men tänkte skriva vad jag har gjort i veckan osv!
Men i tisdags så var jag med Hanna och Bella, vi skulle sälja salami HAHA, men
det gick inge bra, vi sålde bara en oså fick vi 60kr..:D
Men vi va hemma hos Bella innan vi drog drog ut och gjorde det, så då gjorde vi chokladpudding,
och jag skulle skaka grädde och det gick ju inge vidare bra...hahahha! 
 Sen i måndags och torsdags så var jag med Fanny, så i torsdags så drog vi hem först, hämtade pengar,
och sen drog vi till konsum och köpte BJ och choklad höhöhö! 

I fredags så drog jag och Fanny hem till Patrik  för att vänta på han och Cral som skulle till boxning,
så vi va där oså drog vi med Josefine och hennes kompisar till ica hahah, men när vi kom tillbaka så kom Patrik Carl och Lukas hem så då drog vi till Carl och kollade Mr. Bean! Det var fett kul hihi, men sen så bestämde vi oss för att vi skulle sova hos mig! Så vi drog hem hit och så kolla vi film osv, sen så
drog vi ut och gick till ip ett tag, och när vi kom tillbaka in så la vi oss, 
men då kollade Fanny och Carl på film en liten stund typ sen så somnade vi alla! :)
Sen på lördagen så drog jag, mamma, patrik och hans mamma till kista 
och så gick vi runt där ett tag och käkade osv! Det var myyys, men sen så drog vi hem! 
Och inatt så kom älskling hit efter han vart med sina kompisar så vi sov typ påengång och annars idag har
vi bara tagt det lugnt och kollat på film osv!
 
Nästa vecka så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men om en vecka så är det loooov hihihih :D
 Men nu så ska jag sova, puss:*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0