åh vad jag hatar redovisningar!

Okej jaaa fyfan vad jag hatar redovisningar, påriktigt!
Idag var jag i skolan som vanligt, så skulle vi ha engelska och där skulle vi redovisa
i grupper om ett land man skrivit om, åh fyfan asso.. jag hatar att stå
och prata framför klassen, oså var det på engelska..ännu värre. 
Så innan var jag fett nervös, men efter så tog läraren ut alla grupper såå det visade sig iaf 
att jag fick C så jag blev glad då!
Sen när ja gick hem så ringde Linnea och vi snacka i typ 2 timmar hahah loveu:*
 
Åh jag längtar till på fredag! Då ska några från min klass sova hät hihi! Ska bli kul :3
Men först är det torsdag och de tråååkigt!
 
Okej jag ska göra denhär dag saken nu då!
Dag 2 - Mina rädslor
Mina rädslor är typ..ormar, vara under vatten, asso fy..ja hatar det pga jag höll 
på att drunkna förut. sen så tycker jag inte om eld, deär läskigt :o sen prata 
framför folk! så aa det är typ det, kommer inte på något mer!
 
Men nu ska jag typ städa mitt rum, oså.. vet inte riktigt, är så sjukt trött! plus att jag är sjuk-.-''
hahah..
Men aa, puss!
fina bilder mmh



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0