Åå har påriktigt världens underbaraste pojkvän! <3

Aaah rubriken säger allllt!
Igår så sov älskling hos mig, han kom dit efter sin boxning! Så vi typ kollade på film oså och sen så ah sov vi typ runt ett. Seeen så idag på morgonen så fick jag veta att jag skulle få en överraskning när ja kom till Patrik, så vi åkte dit runt två, och sen så gjorde vi inget speciellt.. Men Patrik höll på med något som jag inte fick veta! Vid klockan sex så skulle vi iaf åka till Vällingby, och enligt dom åka och handla osv, såå först gick jag och Patrik till Coop extra medans hans pappa gick till "systemet" så kom vi ut, och då hade han vart och hämtat bio biljetter! Så gav han oss dom, ååh jag vart så sjuuukt glad! Så vi gick till bion och kollade på breaking dawn del 2!! Och vi kom in wihoo hahah:) men den var iaf feett bra! Så vi kom hem för typ snart en timme sen och nu chillar vi framför tvn!
Imorgon tror jag inte vi ska göra nåt, men jag är sjuk så kanske blir hemma något från skolan i veckan:/
Men nu ska jag draaaa! Bajbaj:*

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3864360/images/2012/pic_50b1354de087c32edb33a3fe.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3864360/images/2012/pic_50b135519606ee2e018925dc.jpg" class="image">




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0