Jullov nu fan!! <3

Nu är det jullov! Wihoo! Så jävla skööönt!
Okej denhär veckan har vart fett chill, i måndags var vi i stan, var där till typ 8 hahah och jaa det var sjukt kul! Igår var vi i skolan och pyssla/kolla film, sen vid lunch drog vi till lilla källskolan i brunna och åt julbord! Det var gott, sen kom jag hem vid 1, och då typ snackade jag med Linnea hela kvällen! Sen idag städade vi och kolla film, slutade efter lunch, och på kvällen hade vi avslutning, vi fick betyg, och jag blev godkänd i alla ämnen :D
Men en sak, denhär "dag1, dag2" osv tänkte jag skita i för jag orkar inte med den!
Men det finns en sak där i som jag tänkte skriva och det är "vem har kommit dig närmast på kortast tid och varför?"
Den som har kommit mig närmast på kortast tid är faktiskt Bella, vi har känt varandra i ungefär ett halvår och ändå kommit varandra väldigt nära, vi kan berätta saker för varann om det händer något. Jag vet faktiskt inte riktigt varför just hon har kommit mig närmast på kortast tid, men så är det! Det är skönt att ha någon i skolan man kan prata med, förutom sin pojkvän som också är sjukt bra att ha där! Men vi har gjort så knäppa saker..haha, vi var och sjöng för handikappade på lucia, vi har gått runt med onepiece i skolan, vi tar med oss filtar till skolan för det är så kallt?! Och sitter med ytterkläder på lektioner.. HAHAH! asso för andra låter de säkert inte så konstigt, men det är det för oss.. När vi var i stan nu i måndags och skulle hitta cubus, men de slutade med att vi satt på Elgiganten och typ sov i en halvtimme, hamna på Stureplan och var helt vilse!
Men iaf så är det hon som kommit mig närmast på kortast tid! Det här kanske blev ett inlägg där jag mest skrev om det här, men aa!
Men Bella, jag älskar dig! Puss❤❤

Så imorgon, ska jag till älskling vi ska vara barnvakt hihi, de kul:3 och jag ska sova där, sen på fredag ska han sova här och på lördag ska jag till farmor, på söndag drar antagligen jag och Bella och köper dom sista julklapparna, får se vart vi ska! Men om jag hinner skriva något innan så gör jag det, nu ska jag sova och sova länge!
Puss och hej!

Bella
2012-12-28 @ 16:33:55
URL: http://bellazzz.blogg.se

Naw! Visst är det sjukt hur nära vi har kommit på bara några månader! Älskar dig Ebba! Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0